Sipuliviinapuro
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Sipuliviinapuro

Suomen suurin Ryhmy ja Romppais foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Yleinen roskiskeskustelu

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Yleinen roskiskeskustelu Empty
ViestiAihe: Yleinen roskiskeskustelu   Yleinen roskiskeskustelu EmptyTi Toukokuu 08, 2012 5:10 am

Täällä voi tosiaan keskustella roskiksista ja jätteistä yleensä. Minun mielestäni jätteet ovat vähän 2piippuinen juttu. Yleensä kotona esim roskiksesta en löydä mitään kauhean hyödyllistä. Sitten jostain jätelavoilta, tai yleisistä roskiksista saattaa löytyä vaikka mitä rahanarvoista. Aika useni lyödän roskiksesta pantin. Onko täällä ketään fregaaneja. Itse olen kiinnostunut freganismista, mutta kun minulla ei ole rinkkaa, ja nukun yleensä öisin, niin en ole päässyt toteuttamaan unelmiani kunnolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Wedge
Mullikuhnuri
Wedge


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 03.05.2012
Ikä : 1389
Paikkakunta : Coruscant

Yleinen roskiskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen roskiskeskustelu   Yleinen roskiskeskustelu EmptyTi Toukokuu 08, 2012 10:37 am

Fregaanius kyllä kiinostaisi, meiltä jopa löytyisi rinkka. Mutta jonkinmoinen ongelma on etten asu missään ihmeen suuressa asutuskeskuksessa. Kauppa kyllä on suhteellisen lähellä niin sieltä sitten. Naapurinkin roskiksia voisi aina myös tonkia mutta tuskin sieltä nyt ainakaan paljoa hyvää ruokaa löytyisi. Meiltä kyllä roskiksesta löytyy hyösyllisiä tavaroita, pelastan niitä aina sitten omiin säilöihini. Nyt yhtenä esimerkkinä että joku oli heittänyt lattiaharjan josta oli varsi katkennut niin roskiin, mutta siitä sitten tulikin vielä vartta lyhentämällä mitä oivallisin pöytäharja askartelutiloihin. Kaikkea sitä pois heitetäänkin. Aivan kuumoittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
harmaajätti
Iivana
harmaajätti


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 11.05.2012
Ikä : 2020
Paikkakunta : somalia

Yleinen roskiskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen roskiskeskustelu   Yleinen roskiskeskustelu EmptyPe Toukokuu 11, 2012 4:24 am

ihme hippien hommaa moinen
Takaisin alkuun Siirry alas
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Yleinen roskiskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen roskiskeskustelu   Yleinen roskiskeskustelu EmptyPe Toukokuu 11, 2012 4:27 am

No, ehkä se silloin on jos sitä tekee yksi, koska silloin se tuhoaa talouden, mutta jos kaikki olisivat fregaaneja niin sitten se olisi hyvä. No ei se kyllä ole huono ehkä muutenkaan, kyllä minä silti unelmoin fregaanin urasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Eräilijä
Sähköleskiyli-insinöörskä
Eräilijä


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 03.05.2012
Ikä : 133
Paikkakunta : Uzijoki

Yleinen roskiskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen roskiskeskustelu   Yleinen roskiskeskustelu EmptyKe Toukokuu 23, 2012 2:56 am

Mörökölli kirjoitti:
No, ehkä se silloin on jos sitä tekee yksi, koska silloin se tuhoaa talouden, mutta jos kaikki olisivat fregaaneja niin sitten se olisi hyvä. No ei se kyllä ole huono ehkä muutenkaan, kyllä minä silti unelmoin fregaanin urasta.


Minä usein keräilen ESejä kaupoista vaikkei se olekaan mitään fregaanimaista
Takaisin alkuun Siirry alas
Wedge
Mullikuhnuri
Wedge


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 03.05.2012
Ikä : 1389
Paikkakunta : Coruscant

Yleinen roskiskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen roskiskeskustelu   Yleinen roskiskeskustelu EmptyTi Marras 06, 2012 9:58 am

Ooh, minäkin teen tuota joskus. Tosin harvoin, kun ei enää edes löydä mehuista ESsää mistään, vaikka sitä haluaisinkin maistaa. Samoin on käynyt monelle muullekin huipputuotteelle, että ilmeisesti jotkut suuret kauppiasherrat ovat ajatelleet, että eippä nää kiinnosta ketään, ja sitten syösseet ne jonnekin roskikseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Yleinen roskiskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen roskiskeskustelu   Yleinen roskiskeskustelu EmptyKe Marras 07, 2012 12:02 pm

Kunpa olisikin elon tie niin helppoa, että kaikkia hienoja poismenneitä tuotteita löytyisi roskiista tonkimalla, mutta kun ei niin ei. Suurilla kauppiasherroilla lie jotkut omat kapitalistiroskikset, johon heittävät kaikki meidän historiamme hienoimmat juomat, kuten nyt vaikka MU hasiin taikka Hitter energy drinkin. Ja tosiaan, eipä tuota mehuisaa ESsääkään enää missään näy. Kaupan hyllyt ovat kyllä josksu ihan roskiisiin verrattavissa, kun toisinaan notkuvat niin täydelleen kaikkea turhaa roskaa, että ihan pahaa tekee joutua kävelemään jollain valtavalla kaatopaikalla. Tätähän Rounder varmaan tarkoitti puhuessaan kaupan hyllyiltä ESsän keräilystä, vaikkei ES nyt mitään roskaa olekaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Sponsored content





Yleinen roskiskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen roskiskeskustelu   Yleinen roskiskeskustelu Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yleinen roskiskeskustelu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Sipuliviinapuro :: Roskakori-
Siirry: