Sipuliviinapuro

Suomen suurin Ryhmy ja Romppais foorumi

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Mörökölli
Napoleoni

Viestien lukumäärä : 80
Ikä : 79

ViestiAihe: Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy   Pe Toukokuu 11, 2012 9:41 am

Tässä olisi taasen keskustelua tämmöisestä Ryhmy-klassikosta. Tämä kirja on kaikinpuolin aika hyvä, vaikka on siinä kyllä joitain hämmentäviäkin juttuja. Esim se, että tässä on vähän niin kuin kaksi tapahtumaa. E nyt tarkkaan muista missä niissä seikkailtiin, mutta kuitenkin tässä oli vähän niin kuin 2 kirjaa yhdistetty. No, 2 hyvää kirjaa kuitenkin. Tässä kirjassa on kyllä todella paljon meheviä manauksia sisältäen myös suosikkini suppersapperhippernautin. Muutenkin se kohtaus, missä tuo manaus tulee ilmi, on yksi suosikeitani. Sitten tämän kirjan nimi on myös aika hämmentävä. Olen vähän pohdiskellut sitä, ja todennut että taidan itse olla oikea antifilatelisti, voieii.

Wedge
Mullikuhnuri

Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 1383

ViestiAihe: Vs: Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy   La Toukokuu 12, 2012 7:22 am

Tässä kirjassa kyllä pisti silmään ehkä eniten se kun venäläiset olivatkin sloboja, ja harvemmin iivanoja tai vanjoja tai vanhoja. Slobo on kyllä ihan hassu nimi joten sitä oli hauska lukea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Mörökölli
Napoleoni

Viestien lukumäärä : 80
Ikä : 79

ViestiAihe: Vs: Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy   Ma Toukokuu 14, 2012 8:06 am

Minua kyllä vähän hämmentää tuo vanhojen nenille hyppiminen. Onkohan se kirjoitusvirhe, vai kutsuvatkohan R&R venäläisiä oikeasti vanhoiksi. Mistähän moinen nimitys sitten juontuu? Onhan nuoriakin venäläisiä varmaan. Minulla kyllä itsellänikin monesti sattuu juuri tuo vanha/vanja kirjoitusvirhe jostain kumman syystä.

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy   

Takaisin alkuun Siirry alas

Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Sipuliviinapuro :: Ryhmy & Romppainen :: Kirjat-
Siirry: