Sipuliviinapuro
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Sipuliviinapuro

Suomen suurin Ryhmy ja Romppais foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy Empty
ViestiAihe: Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy   Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy EmptyPe Toukokuu 11, 2012 9:41 am

Tässä olisi taasen keskustelua tämmöisestä Ryhmy-klassikosta. Tämä kirja on kaikinpuolin aika hyvä, vaikka on siinä kyllä joitain hämmentäviäkin juttuja. Esim se, että tässä on vähän niin kuin kaksi tapahtumaa. E nyt tarkkaan muista missä niissä seikkailtiin, mutta kuitenkin tässä oli vähän niin kuin 2 kirjaa yhdistetty. No, 2 hyvää kirjaa kuitenkin. Tässä kirjassa on kyllä todella paljon meheviä manauksia sisältäen myös suosikkini suppersapperhippernautin. Muutenkin se kohtaus, missä tuo manaus tulee ilmi, on yksi suosikeitani. Sitten tämän kirjan nimi on myös aika hämmentävä. Olen vähän pohdiskellut sitä, ja todennut että taidan itse olla oikea antifilatelisti, voieii.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Wedge
Mullikuhnuri
Wedge


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 03.05.2012
Ikä : 1389
Paikkakunta : Coruscant

Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy Empty
ViestiAihe: Vs: Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy   Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy EmptyLa Toukokuu 12, 2012 7:22 am

Tässä kirjassa kyllä pisti silmään ehkä eniten se kun venäläiset olivatkin sloboja, ja harvemmin iivanoja tai vanjoja tai vanhoja. Slobo on kyllä ihan hassu nimi joten sitä oli hauska lukea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy Empty
ViestiAihe: Vs: Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy   Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy EmptyMa Toukokuu 14, 2012 8:06 am

Minua kyllä vähän hämmentää tuo vanhojen nenille hyppiminen. Onkohan se kirjoitusvirhe, vai kutsuvatkohan R&R venäläisiä oikeasti vanhoiksi. Mistähän moinen nimitys sitten juontuu? Onhan nuoriakin venäläisiä varmaan. Minulla kyllä itsellänikin monesti sattuu juuri tuo vanha/vanja kirjoitusvirhe jostain kumman syystä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Sponsored content





Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy Empty
ViestiAihe: Vs: Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy   Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Sipuliviinapuro :: Ryhmy & Romppainen :: Kirjat-
Siirry: