Sipuliviinapuro
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Sipuliviinapuro

Suomen suurin Ryhmy ja Romppais foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Keskustelua ryhmymäisistä manauksista

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Keskustelua ryhmymäisistä manauksista Empty
ViestiAihe: Keskustelua ryhmymäisistä manauksista   Keskustelua ryhmymäisistä manauksista EmptyPe Toukokuu 04, 2012 5:13 am

Minun suosikki R&R manaukseni on ehkä suppersapperhippernaut. Se on aika pitkä ja monimutkainen, mutta kuvastaa hyvin lausujansa vihamielisyyttä. Itse käytän sitä silloin, kun joku menee pahanlaisesti pieleen. Onkohan suppersapperhippernaut jonkun maan avaruusvaeltaja, vähän niin kuin Venäjällä ne ovat kosmonautteja ja Kiinassa taikonautteja? Keskustelkaamme aiheesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Wedge
Mullikuhnuri
Wedge


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 03.05.2012
Ikä : 1389
Paikkakunta : Coruscant

Keskustelua ryhmymäisistä manauksista Empty
ViestiAihe: Vs: Keskustelua ryhmymäisistä manauksista   Keskustelua ryhmymäisistä manauksista EmptyTi Toukokuu 29, 2012 9:39 am

Minulla ei nyt ehkä ole mitään suosikkia kun en niitä edes kauheasti muista kun niitäkin oli niin paljon. Jumppahuiti on kyllä kiva kun pidän jumppaamisesta. Muutenkin se uhkuu terveellistä elämäntäpaa ja kaikkea. Suppersapperhippernaut on kyllä aika meh evä se on niin pitkä että sillä saa hyvin purettua aggressionsa.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Keskustelua ryhmymäisistä manauksista
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Sipuliviinapuro :: Ryhmy & Romppainen :: Yleisiä R&R jutelmia-
Siirry: