Sipuliviinapuro

Suomen suurin Ryhmy ja Romppais foorumi

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Keskustelua ryhmymäisistä manauksista

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Mörökölli
Napoleoni

Viestien lukumäärä : 80
Ikä : 79

ViestiAihe: Keskustelua ryhmymäisistä manauksista   Pe Toukokuu 04, 2012 5:13 am

Minun suosikki R&R manaukseni on ehkä suppersapperhippernaut. Se on aika pitkä ja monimutkainen, mutta kuvastaa hyvin lausujansa vihamielisyyttä. Itse käytän sitä silloin, kun joku menee pahanlaisesti pieleen. Onkohan suppersapperhippernaut jonkun maan avaruusvaeltaja, vähän niin kuin Venäjällä ne ovat kosmonautteja ja Kiinassa taikonautteja? Keskustelkaamme aiheesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://morokolli.palstani.com
Wedge
Mullikuhnuri

Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 1383

ViestiAihe: Vs: Keskustelua ryhmymäisistä manauksista   Ti Toukokuu 29, 2012 9:39 am

Minulla ei nyt ehkä ole mitään suosikkia kun en niitä edes kauheasti muista kun niitäkin oli niin paljon. Jumppahuiti on kyllä kiva kun pidän jumppaamisesta. Muutenkin se uhkuu terveellistä elämäntäpaa ja kaikkea. Suppersapperhippernaut on kyllä aika meh evä se on niin pitkä että sillä saa hyvin purettua aggressionsa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Keskustelua ryhmymäisistä manauksista
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Sipuliviinapuro :: Ryhmy & Romppainen :: Yleisiä R&R jutelmia-
Siirry: