Sipuliviinapuro
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Sipuliviinapuro

Suomen suurin Ryhmy ja Romppais foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Ulos otsikko

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptyTo Toukokuu 03, 2012 11:07 am

Tässä olisi tämmöinen keskustelu, missä ei tarvitse välittää onko se samanlainen kuin oikea keskustelu. Täällä voi siis tulla sanomaan asioita otsikon ulkopuolelta, tai vaikka laittaa monta sanomista peräkkäin. Toki täällä voi myös muokata sanomisiaan, mikä on kyllä ihan sallittua tämän tovan ulkopuolellakin. farao
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Wedge
Mullikuhnuri
Wedge


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 03.05.2012
Ikä : 1389
Paikkakunta : Coruscant

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptyPe Toukokuu 04, 2012 11:16 am

Tämä ei muuten ole manaus ja laitankin tämän Tähän koska se on hauskaa kun minulla on semmoinen tavarits joka aina sanoo: "just."
, tai oikeammin: "Tz, just." se on tosi huvittavaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Wedge
Mullikuhnuri
Wedge


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 03.05.2012
Ikä : 1389
Paikkakunta : Coruscant

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptyLa Toukokuu 05, 2012 10:15 am

Näin muuten tänään tosi paljon vanjoja. Ne ovat kyllä hassuja kun ne molittavat koko ajan. Muutenkin vaikkeivät ne pomiloisikaan niin usein tunnistaa vanjat kun ne on niin erinäköisiä kuin suomalaiset.
Tapasin myös tummaihoisia.Sitä en kyllä suostu uskomaan että yksi ystäbväni tunnistaisi somalit muista nigoista, rajansa kaikella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptyLa Toukokuu 05, 2012 10:24 am

Noh noh, älähän nigottele. Minuakin kyllä nikotuttaa toisinaan, mutta rajansa kaikella. Minäkin näin tänään jonkin verran vanjoja, he eivät kyllä olleet kovin vanhoja. Olin nääs odotellut keikkaa, ja soittelin siellä sitten niin hyvin, että ne venäläiset suorastaan hurrasivat. Sitten näin myös semmoisen miehen, joka joi olutta, ja kun poliisit tulivat paikalle, hän tyhjensi sen oluttölkin taskuunsa, koskei halunnut ryypätä julkisella paikalla. Aika hauska mies kaikenkaikkiaan. Ja siitä olen varma, ettei tummahipiäisten eikä kyllä muidenkaan ihmisten kansallisuuksia voi erottaa pelkästään ulkomuodosta. Ja muuten mitä tulee värierotteluun, niin kun epämusta ihminen on sairas, niin hän on vihreä, ja sitten kun hänellä on kylmä hän on sininen, ja sitten kun hän on kuollut, niin hän on harmaa. Tummahipiäinen ihminen on kuitenkin aina saman värinen. Miksiköhän siis tummahipiäisiä kutsutaan värillisiksi. Enpä toisaalta vielä koskaan lyhyen elämäni aikana ole nähnyt väritöntä ihmistä. Toivottavasti sekin päivä vielä joskus koittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Wedge
Mullikuhnuri
Wedge


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 03.05.2012
Ikä : 1389
Paikkakunta : Coruscant

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptyLa Toukokuu 05, 2012 10:41 am

Mörökölli kirjoitti:
Noh noh, älähän nigottele.
NOH mitä vikaa nigoissa on? Mielestäni ne ovat hauskoja yksitellen, mutta sitten kun niitä on sellainen iso ryhmä niin käy vähän peloittamaan.
Saakos täällä sitten ryssitellä. Meidän talossamme nimittäin ei saa.. Kerran äitini sanoi päättäväisesti: "Tässä talossa ei ryssitellä!"
Sen jälkeen en ole sitten talossamme ryssitellyt. santa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptyLa Toukokuu 05, 2012 12:03 pm

Itse pidän ryssää vähän halveeraavana sanana. Ryhmymäistä vanjaa esimerkiksi pidän paljon parempana. Myös iivana on ehkä jossain määrin ihan ok nimitys. Kyllähän R&R kirjoissakin toisinaan muistaakseni tuo ryssä ilmenee. Itse en kuitenkaan pidä sanasta, ja foorumilla suosittelen käyttämään joitain ryhmymäisempiä nimityksiä. Itse en oikeastaan pelkää tummahipiäisiä ihmisiä, enemmänkin pelkään semmoista skinimeininkiä. Kylällämme on nimittäin semmoista vähäsen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Wedge
Mullikuhnuri
Wedge


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 03.05.2012
Ikä : 1389
Paikkakunta : Coruscant

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptySu Toukokuu 06, 2012 1:32 am

Luin tässä juuri tällaisen jonkun tyypin kirjoittaman jutun joka käsittelee juuri tätä halveerausaihetta, ja onhan siellä Ryhmykin mukana. Tämmöinen
Erittäin hauska kohta tuossa oli tuo koirankuonolaisjuttu. Uutta minulle oli tuo Mörököllijuttukin joka vähäsen järkytti minua mutta ehkä joskus toivun tästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptySu Toukokuu 06, 2012 6:00 am

Laitoin tuohon viestiisi vielä suoran linkin, niin kaikki voivat helpommin lukea tuon oivaltavan teksti. Kiva kuulla, että Kemppinenkin tykkää R&Ristä.Vähän saman suuntaista mielipidettä minun kanssani siitä, että vanja on ilmeisesti vanjojenkin keskuudessa hyväksyttävä hellittelynimi. Ja tuo Mörökölli/Molotohvi juttu esiintyy kyllä joissain R&R kirjoissakin. Jotakin "Tämä on kissamme Mörökölli. Sen nimi oli alunperin Molotohvi, mutta se piti vaihtaa" tms. En nyt ihan tarkkaan muista, mutta kyllä se Molotohvi siellä kirjoissa esiintyi. Itse kyllä pidän Mörökölli nimestä enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Wedge
Mullikuhnuri
Wedge


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 03.05.2012
Ikä : 1389
Paikkakunta : Coruscant

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptySu Toukokuu 06, 2012 10:39 am

No joopas kun tuli niin että juuri kun olin laittanut tuon että enpäs tuennytkään jutun, niin vähän sen jälkeen kun luin vähän tuota erästa kirjaa niin jopas siellä mainittiinkin että tämä on molotohiv. Aikamoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptyMa Toukokuu 07, 2012 10:07 am

Toivottavasti molothiv ei kärsi hiviruksesta. Intouduin tässä sanaleikeistä kun etsiessäni youtubesta legendaarista lastenlaulua Pip raukka on kuollut, löysinkin vain tämmöisen. Aika viihdyttävä pätkä kyllä ei siinä mitään, harmi ettei Pipiä löytynyt.

Ja onnea häspyyttärille. Aika matala kynnys oli tuohon toiseen titteliin näemmä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Wedge
Mullikuhnuri
Wedge


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 03.05.2012
Ikä : 1389
Paikkakunta : Coruscant

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptyTi Toukokuu 08, 2012 4:37 am

Olipas se tosi hauskaa ähhähähähhhäh. Sano kissa. Mainioita vitsejä muuten. En nyt haluaisi mitenkään tungetella mutta olen aina halunnut tietää että pidetäänkö teillä mattoja lattialla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptyTi Toukokuu 08, 2012 4:57 am

Joo ei tuossa tungettelussa mitään. Kyllä meillä pidetään mattoja lattialla. Kotonamme on nääs vain lentäviä mattoja ja ne ovat vähän Villejä. Niitä on tosi vaikea aina kutsua kun niillä on sama nimi. Eivät ne kyllä hirveästi tottelekaan, kun niillä on oma tahto. Aiheeseen liityen pitää vielä mainita, että meillä on kotona aika vaikea kävellä kun joka nurkassa on alasimet niiden mattojen päällä, että ne pysyisivät lattialla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
harmaajätti
Iivana
harmaajätti


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 11.05.2012
Ikä : 2021
Paikkakunta : somalia

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptyLa Kesä 02, 2012 10:48 am

hey! Koulu loppu mutta sitten se taas alkaa. Harmi kun ei tullut kuitenkaan lomaa, koska joudun tekemään aina orja työtä 24tuntia vuorokaudessa Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko EmptySu Kesä 03, 2012 5:53 am

Voi kuinka elämäsi kuullostaa raskaalloiselta. Toivottavasti et tee liikaa työtä, ettei sinulle tule pöönautti niin kuin eräälle silloiselle toverilleni tuli kauan sitten. Kuulin kerran jonkun sanovan, että ei koko lomaa voi vain lösiä koko ajan. Minusta hän on väärässä, kyllä koko loman voi lösiä. Tosin se sama tyyppi väittää kyllä muitakin hieman kyseenalaisia juttuja aina välillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Sponsored content





Ulos otsikko Empty
ViestiAihe: Vs: Ulos otsikko   Ulos otsikko Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ulos otsikko
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Sipuliviinapuro :: Kaikenmoinen anti Ryhmy ja Romppainen jutelmailu :: Kaikenmoiset yleisyydet-
Siirry: