No ei tämä kirja nyt sentään kerro filosofiasta, eikä ole mikään filosofistikirja. Kunhan siteerasin. Tuo nimittäin tukee minunkin ajatuksiani filosofiasta, mutta ei siitä sen enempää. Tämä kirja olikin tuon Ei markiisi syö perunoitan edellinen osa. Että tämä kertoo siitä samasta häiskästä, ja sen alkuvaiheista. Eli toisin sanoen kannattaa lukea tämä ennen Ei markiisi syö perunoitaa. Eipä se nyt niin kova häpeä ole jos tämän lukee ennen markiisia. Mutta kannattaa tietenkin ehdottomasti lukea tämä ensin kun sen parivaljakon ensimmäinen on. Tai en tiedä vaikka niitä olisi vielä enemmän. Huomasin että nämä kirjat ovat kai ilmestyneet samana vuonna. Wikipediassa ne on vain vähän hölmösti väärin päin. Btw. Mörsky, jos näät tän, suostuisitko vaihtamaan Ei markiisi syö perunoita tovan nimen oikeaan? mun arttini ei sukkaa, mutta en sitä itse voi kuitenkaan tehdä.
Tämä kyllä antoi pohjaa niille joillekin jutuille, joita siinä oli siinä markiisissa. Hyvä tämä oli, aika samanlainen kuin joku niistä muista, varmaan juurikin se markiisi. Mutta ei se liiemmin haitannut, kun kuitenkin huumoripitoinen, ja tosi hyvä, niinkuin nyt sopi odottaakin. Loppukohtauskin oli mitä kutkuttavin, ja tosi hyvä. Oikeastaan tosi mainio. Mutta nyt tämän kirjan luettuani, olen lukenut lähikirjastoni kaikki hyllyssä olevat AJPn teokset. Nyt pitää haetuttaa varastosta jos niitä haluaa. Ja kyllä haluan. Tai en oikeastaan ole varma onko kirjaston hyllyllä yhtään Armaan tietokirjaa, kun niitäkin on viljalti. Mutta varastossa niitä on ainakin tosi viljalti. Pitäisi joku semmoinenkin lukea, joku joka kertoo minua kiinnostavasta asiasta.