Sipuliviinapuro
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Sipuliviinapuro

Suomen suurin Ryhmy ja Romppais foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Ja pöh, sanoi sotamies Ryhmy

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Mörökölli
Napoleoni
Mörökölli


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 02.05.2012
Ikä : 85
Paikkakunta : Vihtola

Ja pöh, sanoi sotamies Ryhmy Empty
ViestiAihe: Ja pöh, sanoi sotamies Ryhmy   Ja pöh, sanoi sotamies Ryhmy EmptyPe Toukokuu 04, 2012 11:44 am

Tästä kaikki alkoi! Tämä legendaarinen Ryhmy ja Romppais seikkailu vuodelta 1940 on yksi omia persoonallisia suosikkejani. Aika ihmeellistä on kyllä se, kun tässä kirjassa Romppainen on vähän niin kuin kaksikon johtaja, ja viisaampi tyyppi. Sitten kuitenkin niissä muissa kirjoissa Ryhmy muuttuukin semmoiseksi älyköksi päähenkilöksi. Eipä siinä, minua vain vähän harmittaa Villen syrjiminen. Siksi nautinkin aina tämän kirjan lukemisesta. Täytyy sanoa, että suhtauduin aluksi varsin varauksella tämmöiseen sotakirjallisuuteen. Aluksi kun olin lukenut tätä 52/4939349 sanaa, niin ajattelin, että ihan surkea kirja. Sitten kun olin lukenut tästä 56/93592 osaa, niin ajattelin, että vähän tämä on hyvä kirja!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://morokolli.palstani.com
Wedge
Mullikuhnuri
Wedge


Viestien lukumäärä : 81
Join date : 03.05.2012
Ikä : 1389
Paikkakunta : Coruscant

Ja pöh, sanoi sotamies Ryhmy Empty
ViestiAihe: Vs: Ja pöh, sanoi sotamies Ryhmy   Ja pöh, sanoi sotamies Ryhmy EmptyTi Toukokuu 29, 2012 9:44 am

Tämä oli kyllä hyvä kirja. Niissä seuraavissa kirjoissa tosiaan Ryhmy sättii vain kokoajan Romppaista miten tyhmä tämä on. Tosin olihan päähenkilöys ehkä vähän odotettavissa kun niitten kaikkien kirjojen nimissäkin Ryhmy aina vain sanoo jotain eikä Romppainen.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ja pöh, sanoi sotamies Ryhmy
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Jees, olympialaiset, sanoi Ryhmy
» Jees, smirno! sanoi krenatööri Ryhmy
» "Jees punamultaa!" sanoi kersantti ryhmy
» Oikea antifilatelisti, sanoi vääpeli Ryhmy
» "Jees, James Pound!" sanoi herra Ryhmy

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Sipuliviinapuro :: Ryhmy & Romppainen :: Kirjat-
Siirry: